16.2.2011

Tunnustus

Tässä kuussa alkaa taas olla enemmän yleistä lätinää kuin varsinaisia reseptejä, mutta antaa mennä vaan :D Sain siis tämän tunnustuksen Mimmulta, iso kiitos! ♥

"The Gorgeous Blogger -palkinto on suunnattu kaikille upeille bloggaajille. Jokainen vastaa viiteen blogiinsa liittyvään kysymykseen ja jakaa tämän palkinnon viidelle, jotka mielestään sen ansaitsevat."



Milloin aloitit blogisi?

- Bloggeriin liityin ja blogin kanssa aloin säätämään jo syyskuussa 2009, mutta ensimmäinen resepti on julkaistu 14.12.2009.

Mistä kirjoitat blogissasi, mitä kaikkea se käsittelee?
- Ruoasta. Pääasiassa kirjaan tänne talteen kokeilemiani ja mieleisiäni reseptejä.

Mikä seikka tekee blogistasi erityisen verrattuna muihin?
- Ei mikään? :D Omasta mielestäni tämä on aika tavisblogi. No joo, noihin hintatietoihin olen tähän mennessä törmännyt vasta yhdessä tai kahdessa muussa blogissa.

Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen?
- Tarve puhua ruoasta :D Jossain vaiheessa mun juttuni vaan alkoivat pyöriä niin paljon ruokajuttujen ympärillä, että koin parhaaksi siirtää höpinäni niille tarkoitettuun paikkaan :)

Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?
- Kaiken ja en mitään. Tällä hetkellä blogi kelpaa mulle. Jonkin verran haluaisin ruokavaliotani muuttaa ja sen myötä blogiakin, mutta ainakaan lähiaikoina ei isoja muutoksia tule tapahtumaan. Ai joo! Mä haluaisin jonkun kuvan tuohon otsikon paikalle! Mun ei vaan anna myöten lainata valmista kuvaa muilta ja itse en oikein tiedä millaisen kuvan tuohon saisin, jotta blogin värimaailma säilyisi ennallaan :P


Eteenpäin tunnustus lähtee seuraaville blogeille, jotka on mulla tässä nytkin just omalla koneellani auki :D Nää ei tällä kertaa ehkä ole mulla kokatuimpia blogeja, mutta sellaisia, jotka mun mielestäni tunnustuksen ansaitsevat :)

Puolialaston kokki
Crème de la crème
Hellun hellalla
Sosulin suloisuudet
Karpintapaisia kokeiluja

----

Ps. Arvontapalkinnot ovat kyllä matkalla, mutta pihi mies laittoi ne menemään economyna, joten perjantaiksi pitäisi pakettien tiensä perille löytää :D Pahoitteluni viivästymisestä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti