12.2.2011

Kirjahankintoja

Tuossa just jokin aika sitten tilasin blogini arvonnan voittajalle tuon muffinikirjan (Pahoittelen palkintojen viivästymistä! Nyt vasta sain kaikkien osoitteet, joten palkinnot lähtee maanantaina, lupaan.) ja ihan muutaman kirjan saatoin sortua samalla itsellenikin tilaamaan. Keittokirjoja tällä kertaa ainoastaan kolme!

Makeat ja suolaiset muffinit, Ruokasuosikit -sarjan Salaatit sekä Smoothiet ja mehut.



Ensiselaamisella muffinikirja vaikutti ihan kivalta. Tuntuu olevan harvassa ne muffinikirjat, joista löytyis myös suolaisiin muffineihin ohjeita! Eikä tuossakaan kirjassa kovin kummoisia reseptejä mun makuuni sitten lopulta löytynyt, mutta jotain voisin testata kuitenkin.

Ja tuo Ruokasuosikit -sarja. Miten siihen tuntuu koko ajan löytyvän uusia osia!! Mulla on siis jo kymmenisen osaa tuota sarjaa aiemmin ostettuna ja nyt mun täytyy kerätä koko sarja ihan vaan sen takia, että mulla niin monta osaa jo on :D Ihan kiva sarja, mutta kaikkia osia en välttämättä muuten ostaisi :P

Osa noista sarjan kirjoista on tosi kivoja! Esimerkiksi tuosta arvonnan voittajallekin lähtevästä muffinikirjasta olen testannut jo pariakin reseptiä :) Muutenkin toi makeapuoli on mua miellyttänyt. Sitten taas joistain kirjoista ei löydy mun makuuni mitään. Myös kuvat on mun mielestäni hävyttömän huonoja välillä keittokirjakuviksi. Ja eniten itseä ärsyttävä asia on se, että samat reseptit toistuu eri kirjoissa! Ei ehkä kannata alkaa kirjasarjaa tekemään, jos ei reseptejä riitä useampaan kirjaan :P Tai no joo, ilmeisesti kannattaa, kun aina löytyy joku kitinen, joka ostaa silti xD

Smoothieille en vielä lämmennyt, mutta salaattikirjasta olen ehtinyt jo pariakin eri salaattia testaamaan! Noista salaateista tykkäsin kyllä, joten niitä on tulossa vielä blogiinkin :)

Eli joo, ostan vielä lisääkin noita kirjoja. Ei ne onneksi usein hinnallakaan pilattuja ole, kalleimmasta päästä nää viimeksi hankkimani. Etenkään, kun sieltä niitä mieluisiakin reseptejä aina seasta löytyy! Yleensä mä en löydä keittokirjoista mitään kokattavaa! :O Mutta keittokirjoja on kiva omistaa, vaikka reseptit katsoiskin aina täältä ruokablogeista.

----

Ostoslista:

Makeat ja suolaiset muffinit - 5,60 €
Ruokasuosikit Salaatit - 4,30 €
Ruokasuosikit Smoothiet ja mehut - 4,30 €

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti